HAR DU HÖRT - OKTOBER 2022

6 Ta kunden på allvar, som rör bemötande och information från oss har fått full pott. Ni upplever tyvärr att det är lite svårare att komma fram på telefon och det får vi givetvis se över. Ni har även gett höga betyg när det gäller personlig trygghet i området och har en mycket god kontakt grannar emellan. När det gäller frågorna kring Rent och snyggt så har möjlighet till källsortering, skötsel av rabatter, buskar, träd och gröna ytor samt städning av gård och närmiljö fått högsta betyg. Det som dragit ner resultatet något är hanteringen av hushållsavfall och städning av miljöhus. Som ni kan se i diagrammet till vänster så har Hjälp när det behövs fått 100 % nöjdhet. Här ställer vi frågor om hur ni upplever hur det är att göra en serviceanmälan, få felet reparerat inom rimligt tid, hur vi städat efter oss samt kvalitet på utfört arbete. Kolla Backe Kolla Parkstad Ofta fullt i sophuset, behövs tömmas oftare I avsnittet Rent och snyggt noterar vi att ni är mycket nöjda med städningen i trapphuset samt kring gård och i närmiljö. När det gäller miljörummen finns det utrymme för förbättring och här behöver vi er hjälp att sortera sopor i rätt bingar samt vika ihop skrymmande kartonger så att vi sparar utrymme. De flesta av er uppger att det går enkelt att göra en service- anmälan och ni är nöjda med kvaliteten på utfört arbete och hur vi städar efter oss. Det gläder oss också att höra att ni trivs med varandra och har en god grannsämja! Lugn och ro, vacker och grönskande natur och trevlig miljö Serviceindex Hjälp när det behövs Rent och snyggt Trygghet Ta kunden på allvar 98,0 % 100 % 95,5 % 99,1 % 97,5 % Dåligt Inte så bra Ganska bra Mycket bra 2021 Serviceindex Hjälp när det behövs Rent och snyggt Trygghet Ta kunden på allvar 94,3 % 94,4 % 89,9 % 97,8 % 95,5 % Dåligt Inte så bra Ganska bra Mycket bra 2021 Kolla Backe Kolla Parkstad SVARS- FREKVENS SVARS- FREKVENS 43,8 % 54,6 % Vi är glada över att vi, liksom förra året, har fått ett högt betyg från er när det gäller att Ta kunden på allvar. Bland annat tycker ni att vi är bra på att ge er ett trevligt och bra bemötande och att det är lätt att komma i kontakt med oss. Ni upplever glädjande nog en hög personlig trygghet både i er trappuppgång och i ert område samt är nöjda med belysningen kring fastigheterna även om en del tycker att belysningen släcks för snabbt.

RkJQdWJsaXNoZXIy MjYyNDk=