HAR DU HÖRT - OKTOBER 2023

8 Det här är första gången som Valands bostäder ingår i enkäten och vi är väldigt glada att ni ger oss så höga betyg och att så många svarat på enkäten. Ni upplever generellt att vi är lätta att få tag på och att vi bemöter er på ett bra och trevligt sätt. Det är lätt att göra en serviceanmälan och boendeappen är uppskattad. Däremot behöver vi vara lite tydligare kring serviceärendeprocessen, framför allt hur lång tid olika åtgärder tar. Tryggheten i fastighet och på gård upplevs hög men vi har haft Valand Tillmötesgående, stolta och lokala Serviceindex Hjälp när det behövs Rent och snyggt Trygghet Ta kunden på allvar 87,3 % 90,9 % 86,8 % 80,8 % 91,9 % Dåligt Inte så bra Ganska bra Mycket bra 2022 Valand Om inte så har du tyvärr missat en mängd roliga aktiviteter som vi erbjudit via appen på senare tid, bland annat Aranäs simskola och vår populära bioföreställning. Det är också via appen som vi förmedlar erbjudanden och samarbeten. Men viktigast av allt, appen är numera vår primära kanal för löpande hyresgästinformation. Via appen får ni informationen snabbt oavsett var ni befinner er – vilket kan vara skönt för dig som hyresgäst att veta. Tycker du att det är svårt att ladda ner appen? Ring oss då på 0300-512 00 så hjälper vi dig. Du har väl laddat ner boendeappen? SVARSFREKVENS , Gillar du att bowla? Missa då inte erbjudandet i boendeappen från O ‘Learys på Kungsmässan! inbrott i några förråd vilket sänker betyget något. Viss irritation finns över att grannar inte sorterar och viker kartonger på rätt sätt i miljörummen. Här måste alla hjälpas åt.

RkJQdWJsaXNoZXIy MjYyNDk=