HAR DU HÖRT - OKTOBER 2023

7 Kolla Backe Som vanligt har vi väldigt höga betyg från er på Kolla Backe. Ni trivs och känner er trygga i området, i trapphusen och har fantastiskt fin kontakt med varandra vilket Trevligt bemötande i alla kategorier Ni som bor på Tingberget är supernöjda med vår ”hjälp när det behövs” och ni upplever att vi lyssnar på er och håller våra löften. Likaså får bemötande, generell information och mejlhantering höga betyg. Med tanke på allt som sker på Tingberget just nu så är det inte så konstigt att ni önskar ännu mer information om byggnation och renovering. Det ska vi försöka ge er. Tyvärr har den upplevda tryggheten fått sämre betyg. Här handlar det om inbrott i källarförråd och lite dålig Det är dåligt ljus i källaren Serviceindex Hjälp när det behövs Rent och snyggt Trygghet Ta kunden på allvar 84,8 % 93,0 % 80,9 % 74,3 % 91,4 % Dåligt Inte så bra Ganska bra Mycket bra 2022 Serviceindex Hjälp när det behövs Rent och snyggt Trygghet Ta kunden på allvar 93,9 % 95,3 % 93,3 % 96,3 % 91,2 % Dåligt Inte så bra Ganska bra Mycket bra 2022 Tingberget Kolla Backe SVARSFREKVENS SVARSFREKVENS , , Tingberget belysning på sina ställen. Städningen får höga betyg men dras ner av att miljörummen inte lever upp till er förväntan. Här är det en gemensam ansträngning som krävs. ökar trygghetskänslan. Samtliga kategorier inom ”hjälp när det behövs” har väldigt höga betyg. Ni tycker alltså att det är lätt att anmäla ett serviceärende, få hjälp inom rimlig tid och får åtgärden utförd med hög kvalité och städat därefter. Även miljöhusen får högt betyg för möjlighet att källsortera och ni är nöjda med utemiljön. Däremot berättar ni att vi behöver bli bättre på att svara på mejl samt öka tillgängligheten via telefon.

RkJQdWJsaXNoZXIy MjYyNDk=