5 Bra, trevliga, smidigt att kontakta Vi vet att vi haft inbrott i området, främst i förrådsutrymmen och tar oss an detta som en prioriterad fråga. Det handlar om allt från förråd och rutiner kring portar med mera. Ni är nöjda med vårt bemötande och tycker att det är enkelt och smidigt att göra en serviceanmälan. Däremot behöver vi bli bättre på att kommunicera under ärendeprocessen. Städning av trapphus, tvättstuga och skötsel av utemiljö får bra betyg men det finns irritation kring sophämtningen och hur den sköts, vilket vi ska kika närmare på. Södra Torggatan och Östergatan Vi har överlag höga betyg från er som bor i våra innerstadsfastigheter. En liten minskning syns gällande att få åtgärder utförda efter synpunkter, men ni upplever samtidigt att det är lätt att göra en serviceanmälan men att kvalitén på åtgärderna skulle kunna vara bättre. Gällande vår städning och skötsel av utemiljö samt snöröjning, så är ni mycket nöjda vilket är roligt att höra. Efter förra årets högre betyg gällande tryggheten så ser Fantastiska medarbetare! De få gånger man behöver hjälp så får man det snabbt och smidigt. Serviceindex Hjälp när det behövs Rent och snyggt Trygghet Ta kunden på allvar 86,8 % 90,3 % 87,3 % 80,4 % 88,8 % Dåligt Inte så bra Ganska bra Mycket bra 2022 Serviceindex Hjälp när det behövs Rent och snyggt Trygghet Ta kunden på allvar 86,1 % 87,4 % 87,1 % 78,5 % 92,2 % Dåligt Inte så bra Ganska bra Mycket bra 2022 Östanvindsgatan Innerstaden SVARSFREKVENS SVARSFREKVENS , Östanvindsgatan vi tyvärr en liten minskning i år. Det är svårt för oss att påverka upplevelsen av trygghet i dessa fastigheter som ligger mitt i stan. Ni är positiva gällande vårt bemötande och vi får fina betyg för vårt sätt att återkoppla till er i olika frågor. Vi har fått något sämre betyg av er på Östanvindsgatan i år och det är tyvärr främst trygghetsfrågorna som går ner.
RkJQdWJsaXNoZXIy MjYyNDk=