4 Vi får i år lägre i betyg från er på Gullregnsvägen gällande att ta kunden på allvar och vi kan vid våra analyser se att mycket handlar om den renovering av fasad och balkonger som genomfördes under året. Fullt förståeligt med tanke på ljudnivåer samt inplastning av balkonger. Vi tar till oss av detta Vilken ökning! Underbart att se att ni är så nöjda med vårt arbete. 100% är nöjda med hur ni kommer fram på telefon och informationen från Aranäs har fått ökat betyg från 84,1% till 95,8%. Boendeappen är väldigt uppskattad. Även städning av gård och närmiljö har fått bättre betyg jämfört med förra årets mätning. Vi ser också att ni har bra kontakt er grannar emellan vilket säkert bidrar till att ni känner er helt Folk är dåliga på och stänga dörrar entrén dörr plus källardörrar står ofta öppna Skulle vara bra med en behållare för småelektronik Serviceindex Hjälp när det behövs Rent och snyggt Trygghet Ta kunden på allvar 86,1 % 91,2 % 86,4 % 83,0 % 83,6 % Dåligt Inte så bra Ganska bra Mycket bra 2022 Serviceindex Hjälp när det behövs Rent och snyggt Trygghet Ta kunden på allvar 91,5 % 92,2 % 87,1 % 92,8 % 93,3 % Dåligt Inte så bra Ganska bra Mycket bra 2022 Gullregnsvägen Kolla SVARSFREKVENS , Kolla SVARSFREKVENS , Gullregnsvägen och ser att vi kunde ha varit ännu bättre med information, tillgänglighet och bemötande, även om betygen är generellt höga. Ni upplever fortfarande att vi är väldigt duktiga på att hålla rent och snyggt och är supernöjda med er utemiljö. Hjälp får ni när ni behöver det och felen blir åtgärdade i tid. Dock kan vi bli bättre på kommunikation gällande pågående serviceärenden. Vi har problem med inbrott i förråd i området vilket påverkar trygghetskänslan och detta är en prioriterad fråga hos oss. trygga i trapphuset och i närmiljön. Ni upplever också att ni får bra hjälp när det behövs och är också nöjda med hur åtgärden utförs och att det sker inom rimlig tid.
RkJQdWJsaXNoZXIy MjYyNDk=